Suara Hairie Lesu...

SUARA SISWA LESU DI UPSI - polluteikupsi

Kali ini penganalisis ingin berbicara mengenai Suara Siswa yang dulunya dikenali sebagai Bicara Siswa. Namun program yang dihostkan oleh Dr. Fazley tidak mendapat sambutan yang begitu hangat di UPSI yang berlansung pada hari ini. Di manakah mahasiswa yang memperjuangkan isu PPSMI dan di mana golongan mahasiswa intelek ini? Sibuk dengan kuliah? Banyak tugasan atau assignment? atau inilah mentaliti masyarakat kampus UPSI? Jika ya, keadaan ini perlu diatasi dengan segera sebelum bertambah kronik.Namun, penganalisis lebih tertarik dengan isu yang dikemukakan oleh UPSIKINI berkenaan mengapa Hairie tidak terpilih menjadi salah seorang ahli panel dalam Suara Siswa yang dianjurkan di UPSI?

Dari pagi hingga petang penganalisis cuba menghubungi rakan penganalisis di bilik media RTM yang bertugas sebagai pegawai penyiaran. Penganalisis berusaha untuk mendapatkan sedikit sebanyak maklumat sebagai perkongsian maya bersama para pembaca POLITIK UPSI.

Kah..kah..kah....lu baru tau ka…kah..kah..kah..
Satu UPSI dah tau…kah..kah..kah..

Buat konsert banyak-banyak…jangan bagi orang nak pergi majlis ilmu…Ko-SPIN ke apa ke…baru ramai mahasiswa intelek…kah..kah..kah..

Hairie memang tak digemari la…cakap tak ada fakta..main belasah je cakap…siapa nak jemput…kah..kah..kah…lagi mau putar…kah..kah..kah…

0 comments:

Post a Comment